Öppethus!

Den 29:de ska jag har öppethus med mina produkter från Mary Kay! Ska bli både spännande och nervöst!
Jag skriver in mig igen den 5:te, men iochmed med att jag hållt på med detta lite innan så vill jag ju starta så fort som möjligt också har jag ju faktiskt ett litet lager med varor att starta med! Känns bra! 

Så de blir att både köpa startpaket när jag jag ska skriva in mig och lägga en 50% - order, så att jag blir aktiv direkt. Sedan ska jag ha ut en del kundskålar både i Malmö och Arlöv. Fullt upp nu men jag tar grejer dag för dag för att de inte ska bli för överväldigande!

Men nog med de nu! Just nu sitter jag och skriver och Lars äter sin nattvälling, färdigbytt och i Pyjamas!

Sedan ska jag också nana kudden, men de blir väl någon timme till iallafall!

Ha de bra,

Kramar Karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0