Konsult Mary Kay!


Så då har jag äntligen blivit Konsult för Hudvårds och Sminkmärket Mary Kay. Oh, jag älskar produkterna man vill ju behålla allt själv egentligen, men jag vill såklart att alla andra också ska få känna och älska dessa produkter de är ju därför jag blev konsult från första början. Snart ska jag få hem mitt startpaket och lite annat, köpte lite saker som jag ska använda själv och ha stående i badrummet :) Lääängtar!

Om de är någon är intresserad av produkterna och vill prova så får ni gärna höra av er till mig så kan vi boka antingen en hudvårdsklass med dina vänner eller en facial där du får prova produkterna i lugn och ro själv!
Helt gratis såklart!

Vi hörs,

Kramar Karolina.

Kommentarer
Postat av: TiraH

Heej ! Va kul att hitta en till MK blogg :D

Jätte kul ! Hur länge har du varit in skriven

och har du haft någo/några klasser ännu ? :)



Idag hade jag min första klass, skrev i mig

i Måndags. Gick rätt bra, behövs pluggas en

del känner jag dock ;) men sålde för ca 3065

så känns rätt bra ändå :)

2011-10-09 @ 23:57:45
URL: http://hagsteedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0