15 dagar, 15 bilder!

Tog denna "lista" från en tjejs blogg kan inte länka då jag inte kommer ihåg vem de var. Jag börjar imorgon! Ni får gärna kopiera listan! Länka gärna till er sida så jag också får se alla bilder! Kramar!!!!


DAG 1: Vad jag har i min väska.

DAG 2: En bild på något jag vill ha.

DAG 3: En bild från sommarn.

DAG 4: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge.

DAG 5: En person jag saknar.

DAG 6: Ett par snygga skor.

DAG 7: En gullig bild.

DAG 8: En bild från förra helgen.

DAG 9: Jag och en klasskompis.

DAG 10: En bild på mig och 5 saker om mig.

DAG 11: En person som är snygg.

DAG 12: En bild på en barndomsvän.

DAG 13: En vinter bild.
DAG 14: En bild från en resa.
DAG 15: En bild som påminner mig om gamla tider.



Vi hörs imorgon då med första bilden!

Kramar Karolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0