Arbetsförmedlingen vs. Skola

Idag var jag på arbetsförmedlingen, gud va drygt. Nu så får jag riktig ångest för varje dag, att behöva gå på arbetsförmedlingen och inte veta när man ska få jobb och om. :S

Dessutom vet jag inte om de blir någon skola till hösten då jag inte har fått något svar från Eslövsfolkhögskola, om jag har kommit in på musikal utbildningen eller ej, så nu slits jag mellan dem båda två, hade jag bara fått svar ¨så hade jag ju vetat om jag skulle sats fullt ut på arbetsförmedlingen eller ej.
För kommer jag inte in på musikalutbildningen måste jag ju söka jobb som kanske varar till hösten och länge också.

Jag får skjuta upp mina problem tillfälligt till morgondagen så jag inte oroar och stressar sönder mig själv.

Annars är allt bra med mig,
Sommaren är ju här så jag njuter!

Ha de så bra,

Kram Karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0