Johan Palm, Äntligen ute ur idol!!!








Johan Palm är äntligen ute ur idol.


De tog lång tid men nu har äntligen både juryn och svenska folket kommit till sitt sunda förnuft och skickat ut denna skränande, kråka. Som INTE kan sjunga, no offence Johan, men du kan inte sjunga och så är de bara. Jag vet att du pratat om hur mycket du ville bli känd och alla sakerna du ville ha, och bla, bla. Du är en bortskämd liten unge.
Så väx upp och inse fakta, för mig är du bara ännu en människa som fått 15 minutes of fame, thats it, och snälla släpp inte en skiva. För att jag vill inte lyssna på dig på radion, bara va nöjd med de du fått, gå tillbaka till skolan, avsluta dina studier och skaffa ett skrivbordsjobb. Så blir jag riktigt glad, Tack! :D

Vi hörs,

Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0