Idol!??!!

Jag ska erkänna direkt, jag tittar inte så mycket på idol mer än lite av repriserna också kollar jag på vad som hänt på internet och lyssnar på hur idolerna sjunger på youtube. Men de måste ju ändå va skandal när en kille som inte kan sjunga har tagit sig så här långt, jag trodde att den nya juryn iallafall inte va helt tondöva när dem valde vem som skulle vidare men dem bevisa mig fel. Att dem tog med Johan Palm att ens komma vidare ett steg är ju helt JÄKLA STÖRT!!



Alla hör de och jag tror juryn har insett de nu också, att han INTE kan sjunga. Jag har tyckt de från första början och jag står för vad jag tycker. Idol borde läggas ner eller ta tillbaka den gamla juryn oavsett om dem vill ha högre lön eller whatever!!!

Aja, hoppas att han åker ut nästa vecka annars slutar jag ens kolla på Idol på nätet.

Vi hörs,

Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0