Helgen

Började helgen med fest, först sjöng vi singstar hemma hos Niklas <3, och sedan va de utgång.

De skumma va att en man i typ 35 års åldern kom fram till mig och fråga, vill du dansa. Så jag tittade lite skumt på honom och pekade på Niklas och sa, de är min pojkvän.

Så mannen gick fram till Niklas och sa, hej pojkvän. Niklas såg bara på honom skumt och hälsade. Mannen började då snacka med Niklas om att han hade tur och att han skulle vara rädd om mig och att jag va snygg. Då gick vi hehe.

Igår sov vi till tolv och de va härligt. Sedan va de myslördag ända tills kvällen då vi gick och åt middag på Jensens Bofhus.

Idag har jag varit hemma hos mamma och ätit söndagsmiddag, de va mysigt och jag visste inte att mamma saknade mig så mycket.

Hörs snart igen,

Kram Karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0