Drömmar

Som ni redan vet är min största passion i livet teater, jag drömmer om att få stå på en stor scen och agera.
De känns som om den drömmen är ouppnåelig, men jag har inte gett mig än.
Får jag inte stå på scen vill jag åtminstånde göra någonting som har med teater att göra.
Just nu har jag en egen teater grupp på skolan jag går på, och manuset har jag skrivit själv.
Jag ska också medverka i en pjäs i skolan, den heter Jungfruleken och jag spelar Madame.
Som mamma alltid har sagt många bäckar små, blir tillslut till en stor å.
Och jag tar varje chans jag får att medverka och göra något som har med teater att göra.
Allt detta som jag gör nu kanske är förberedelser inför någonting större, men är de inte de så har jag åtminstonde haft kul och gjort något som jag gillar på vägen.

Glöm aldrig att ni inte ska ge upp på era drömmar, dem kan bli sanna, de kan ta lite tid, men i slutändan är de värt all möda och besvär.

Ta hand om er,

Kram Karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0