Skägget i brevlådan

Skägget i brevlådan är årets julkalender.

Idag är de den 1 december, vilket betyder att julkalendern börjar. Jag har bestämt mig för att jag detta året ska se hela julkalendern, de vill säga att jag också för några veckor sedan inhandlade julkalendern, så att man kan öppna en lucka varje dag, som man gjorde när man va liten. De va så mysigt. Man steg upp tidigt, också tittade man på julkalendern och öppnade luckan som hade något med just de avsnittet att göra. Jag vill ha tillbaka julmagin som fanns när man va liten, den där känslan av att de verkligen var jul. Snälla jul, bli som förr, kom tillbaka, och va lika spännande och mysig.

Vi hörs,

Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0