Lucia, hon lämnar ljusa spår...

Idag gick vi Lucia i skolan och imorgon äger den riktiga luciadagen rum. De va en underbar känsla att stå där i vitt linne med rött band och boxbom på huvudet. Kransen gjorde jag om sedan till en dekoration som jag har på bordet, dekorerade den med svampar och röda prickar hehe. Jag älskar lucia, har alltid gjort, jag minns när jag va liten och gick lucia för mamma med min hund max, som va tvungen att bär lucialinne med vilket han inte gillade, de fattar jag nu. Då fatta jag inte. Hehe. Eftersom jag va med i årets luciatåg så fick jag inte möjlighet att fota men jag lägger upp en bild från förra året, kan ju skapa lite stämning, kanske.



Vi hörs,

Kram Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0